משלוח חינם בקנייה מעל 229 ש״ח

הסל שלך

הסל שלך ריק

שגרת טיפוח לגבר- כל מה שצריך לדעת

שגרת טיפוח לגבר- כל מה שצריך לדעת

הגברים של היום ללא ספק רוצים להיראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמם. בשנים האחרונות ניכרת מגמה גוברת בה הגבר המודרני הופך מטופח יותר ומתחיל לשלב יותר ויותר מוצרים בשגרת הטיפוח היומיומית שלו.

גברים מודעים יותר ומבינים עד כמה יש חשיבות לשמירה על עור הפנים, להגנה על העור מפני השמש ושמירה על שיער בעל מראה בריא וללא קשקשים.

עם זאת, חשוב להבין כי  העור שלהם עבה יותר וצרכי הטיפוח שלהם שונים. לפיכך, חשוב להשתמש במוצרים המותאמים וייעודיים במיוחד לעור הגבר.

אז לכל הגברים שרוצים להתחיל, להכיר ולהתנסות בעולם טיפוח הגבר - ריכזנו עבורכם את מה שבאמת חשוב לדעת כשמדובר בשגרת טיפוח נכונה שתסייע בשמירה על העור ותעניק מראה מטופח ובריא.

כלל ברזל הוא - להקפיד על שימוש במוצרים איכותיים שנבדקו לעור רגיש, בעלי רכיבים שיעילותם מוכחת ומותאמים במיוחד לעור הגבר.

טיפוח הפנים

שלב 1- ניקוי:

ניקוי עור הפנים הינו הבסיס החשוב ביותר לשמירה על עור בריא. במהלך היום, עור הפנים חשוף ללכלוך, אבק ומזהמים סביבתיים העלולים להזיק לו. חשוב להקפיד על שגרת ניקוי יסודית הכוללת שימוש בסבון/ ג'ל ניקוי ייעודי לניקוי הפנים מדי בוקר וערב.

אז מדי בוקר וערב, נקו בעדינות את העור ובכך תסירו שאריות לכלוך ותעניקו לעור את כל מה שהוא צריך: לחות, רעננות, רכות ומראה בריא.

להשלמת פעולת הניקוי, מומלץ להחליף פעמיים בשבוע את סבון הניקוי בפילינג עדין לניקוי יסודי וחידוש מראה העור. הפילינג מסיר תאי עור מתים, עודפי שומן, לכלוך ומטהר לעומק את הנקבוביות. מומלץ להשתמש בפילינג המכיל גרגירים כדוגמת פילינג גרגירים עדין מסדרת Classic OR - המסיר לכלוך ועודפי שומן ומותיר את הפנים חלקות ונקיות.

שלב 2- הזנה בלחות:

אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל להשתמש בקרם לחות! שמירה על לחות עור הפנים חשובה בכל גיל – בקרב נשים וגברים כאחד. יתרה מכך, הענקת הלחות חשובה בגלל פעולת הגילוח שנעשית כמעט על בסיס יומי ועלולה לגרום לגירוי, אדמומיות ולאיבוד הלחות הגורם לעור יבש וסדוק.

אחרי פעולת הגילוח, גברים רבים נוהגים להשתמש באפטרשייב שאולי מריח טוב אבל שורף את העור ומייבש אותו, מה שכמובן עלול להזיק לעור הפנים. אז על מנת להילחם בתופעות אלו, אתם הגברים חייבים לשמור על עור הפנים שלכם ולהשתמש בקרם לחות. מומלץ לבחור קרם עתיר בלחות המכיל מקדם הגנה מהשמש, וכן להקפיד להשתמש במוצרים איכותיים שנבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לעור רגיש ובעלי רכיבים שיעילותם מוכחת. כך תקבלו את התוצאות הטובות ביותר- מראה עור חלק, קורן ואף הפחתה במראה הקמטוטים, שמטרידים את כולנו...

טיפוח השיער:

ידוע כי גברים משקיעים לא מעט זמן בטיפוח השיער שלהם- מקפידים על תספורות תכופות, על עיצוב שיער עדכני וטרנדי ובעצם יעשו הכול כדי לשמור על רעמת השיער שלהם מפוארת.

אך מה עושים עם התופעה המבאסת שנפוצה בעיקר אצל גברים? כן, אנחנו מדברים על הקשקשים שמבצבצים להם מתוך השיער ומתפזרים על הכתפיים...

ראשית, אל תתייאשו! חשוב להבין שרמת טסטוסטרון גבוהה שגורמת לפעילות מוגברת של בלוטות חלב, מצבי לחץ (סטרס), קור וחימום מוגבר במהלך החורף עשויים להגביר את הסיכון להיווצרות קשקשים.

אז מה כן אפשר לעשות? מומלץ לנסות להשתמש בשמפו טיפולי נגד קשקשים כדוגמת שמפו Sebo OR שיכול להקל משמעותית על התופעה. שמפו נגד קשקשים ינקה ביסודיות ובעדינות את השיער והקרקפת, ירגיע גירויים בעור ויסייע במניעת קשקשים ובניקוי הפרשה מוגברת של סבום שומני.

 טיפוח הגוף: 

אז אחרי שטיפחנו את עור הפנים ואת השיער- לא נוותר גם על טיפוח הגוף!

כשמדובר על טיפוח הגוף, מוצר הכרחי לכך הוא דאודורנט שללא ספק הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו בכל עונה בשנה, בעיקר בגלל שהוא מנטרל את ריח הזיעה ומעניק הגנה מוגברת ותחושת רעננות לאורך זמן.

חשוב לבדוק כמה דברים לפני שבוחרים את הדאודורנט המתאים:

  • בדקו שהדאודורנט אינו מכיל אלכוהול, משום שהוא עלול לגרום לרגישות בעור.
  • מומלץ לבחור דאודורנט שמתייבש במהירות, אינו מייבש את העור, אינו דביק, אינו צורב וכמובן שאינו מכתים את הבגדים.
  • ישנו מגוון רחב של דאודרנטים ויש לקבל החלטה אם אתה מתחבר לדאודורנטים עם בישום או ללא, עם אלומיניום או ללא. לכל אחד מהם יתרונות שונים, ויש לנסות ולבחון מהו המענה הטוב ביותר המתאים עבור גופך.

 

נכתב ע"י וולף תקשורת

לכתבה הקודמת