שאלות כלליות

1. האם המידע באתר מהווה המלצה רפואיות?

מובהר כי אין בתכנים ו/או במידע המופיעים באתר משום המלצה רפואית או טיפולית או אחרת. במידה והינך סובל ממחלה ואו בעיה רפואית כלשהי, אנו ממליצים לפנות, ללא דיחוי, אל הרופא המטפל שלך או אל איש מקצוע אחר בתחום הרפואה. אנו ממליצים לקרוא בעיון את תנאי השימוש באתר וכן הוראות השימוש במוצר, ובפרט את פרק האחריות בטרם קריאה והסתמכות על התכנים ו/או המידע המופיעים באתר.

2. האם אני יכול לעשות שימשו במידע ו/או התכנים המופיעים באתר?

חברת דוקטור עור וספקים שלה הם הבעלים של מלוא זכויות הקניין הרוחני באתר ותכניו. חל איסור לעשות שימוש כלשהו בסימנים המסחריים הנמצאים באתר ו/או בתמונות ובמידע הכלול בו, לרבות העתקה, שכפול, הפצה פרסום וכיו"ב.

3. היכן ניתן להשיג את מוצרי דוקטור עור?

 

ניתן להתרשם ולרכוש את כל מוצרי דוקטור עור באתר.
בנוסף את מגוון מוצרי הדרמו-קוסמטיקה של דוקטור עור ניתן למצוא בסניפי הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים. מגוון מצומצם יותר משווק בבתי המרקחת של קופות החולים. את מגוון מוצרי הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור ניתן למצוא בסניפי סופר-פארם ובמגוון רשתות.

4. האם המוצרים מיועדים לעור רגיש?

כל מוצרי הדרמו-קוסמטיקה של דוקטור עור נבדקו כמתאימים לשימוש לבעלי עור רגיש.

5. מה ההבדל בין מוצרי הטואלטיקה למוצרי הדרמו קוסמטיקה?

מוצרי הדרמו-קוסמטיקה מכילים רכיבים פעילים, המותאמים לצרכים ייחודיים בטיפוח עור הפנים בעיקר. סדרת הטואלטיקה מונגשת לקהל רחב יותר מבחינת תמהיל המוצרים ומיועדת לרחצה ולטיפוח הגוף.

6. האם המוצרים מכילים פראבנים?

כל מוצרי דוקטור עור אינם מכילים משמרים מסוג פראבנים.

7. האם למוצרים יש תופעות לוואי?

המוצרים של דוקטור עור נחשבים בטיחותיים ונבדקו לשימוש לעור רגיש. יחד עם זאת אפשרי שבמצבים מיוחדים לקוח יפתח רגישות או אלרגיה לאחד הרכיבים. במקרה זה יש לפנות לרופא המטפל על מנת לקבל הדרכה כיצד לפעול וכן למוקד הצרכנים של החברה, בטלפון 1-800-250-255 על מנת לדווח על המקרה.

8. מה ההבדל בין סדרות האנטי אייג

בשתי הסדרות המוצרים מוגדרים אנטי אייג'ינג. כל הקרמים מכילים חומצה אלפא הידרוקסית, הידועה בתרומתה לחידוש מראה העור. חלק מהמוצרים אף מכילים ויטמין C, מיצוי תאי גזע צמחיים וחומצה היאלורונית. 
במוצרים בסדרת רטיניו יש מרכיב נוסף הנקרא רטינול (נגזרת של ויטמין A). רכיב זה ידוע בתרומתו להאצת קצב חידוש תאי העור ולהבהרת כתמים על ידי קילוף טבעי ועדין של השכבות העליונות של העור. במידה והנך בהריון או מניקה יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

 

9. באיזה גיל כדאי להתחיל להשתמש במוצרי אנטי אייג

גיל תחילת השימוש במוצרים לעור בוגר, הנקראים גם אנטי אייג'ינג, הינו אינדיבידואלי בהתאם למצב העור. מניסיוננו אנו עדים לנשים, המתחילות להשתמש במוצרים אלו, כבר בתחילת שנות ה-30 לחייהן.

10. האם רטינול מתאים לנשים בהריון?

רכיב הרטינול הינו נגזרת של ויטמין A, ולכן במקרה של נשים בהיריון או נשים מניקות יש להיוועץ עם רופא לפני השימוש.

11. האם יש להשתמש במקדם הגנה עם מוצר שמכיל רטינול?

רכיב הרטינול גורם לקילוף עדין של השכבות העליונות של העור לצורך האצת קצב חידוש התאים. לכן, יש להשתמש בשעות החשיפה לשמש בשילוב עם תכשיר בעל מקדם הגנה SPF15 לפחות. קרם היום מסדרת רטיניו פלוס של דוקטור עור מכיל מקדם הגנה SPF 15.

 

12. מה משמעות המספר ליד ה-SPF?

Sun Protection Factor) SPF) הוא מדד לאורך הזמן שבו התכשיר מגן על העור מפני האדמומיות (כוויות שמש) הנגרמת מקרינת UVB. כמובן שגורמי סביבה כגון, מי ים או בריכה, חול וכו' יכולים לפגום ביעילות ולהוריד את משך ההגנה מהחשיפה לשמש.

 

13. מה זה UVA ו-UVB ומה אומרת התקינה של משרד הבריאות?

UVA הינה קרינה על סגולה A - קרני שמש ארוכות. קרניים אלו חודרות עמוק יותר לעור מקרני ה-UVB והן האחראיות העיקריות לקמטים ולהזדקנות מוקדמת של העור.
UVB קרינה על סגולה B - קרני שמש קצרות. הן בעלות יכולת רבה יותר לגרום כוויות מאשר קרינת UVA. קרניים אלה נחשבות לגורם העיקרי להתפתחות סוגי סרטן עור שונים, ביניהם מלנומה - סרטן העור הממאיר ביותר.

על פי התקינה החדשה של משרד הבריאות משנת 2014 היחס בין תוצאות מידת ההגנה מקרני UVA לבין ערך הSPF- המצוין על האריזה יהיה 1:3 לכל הפחות.

14. אילו קרמים של דוקטור עור מכילים מקדם הגנה?

כל קרמי הלחות ליום של דוקטור עור מכילים מקדמי הגנה מהשמש.

15. אלו מוצרים של דוקטור עור מתאימים לעור שמן

הסדרה הכחולה של דוקטור עור מתאימה לעור שמן או בעייתי. בסדרה מוצרים המשמשים לאיזון עור מעורב עד שמן כמו אל-סבון אלפא קלין סקין וקרם לחות אלפא מילק סקין, ומוצרים התומכים בטיפול באקנה כמו קרם לחות אקו פייס ושפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות אקו ליפ. בנוסף בסדרה מגוון מוצרים לייבוש פגמי עור והסתרתם.

 

16. איך אני מזהה שהעור שלי יבש?

הסתכל/י בראי. אם העור שלך לא מבריק, ויש סימני קמטוטים ואובדן של מיצוק  העור, אם יש לך לעתים תחושת יובש, הרגשת עקצוץ, גרד, הרגשה של "עור מתוח" או אי נוחות וצורך בלחות– יש לך עור יבש.

17. מה זה BB קרם ומה זה CC קרם ומה ההבדל ביניהם?

המונח BB  הוא ראשי תיבות של המונח BLEMISH BALM והוא מעניק תרומה משולשת:
1.  מעניק לחות לעור הפנים
2. מעניק גוון אחיד של העור ומסתיר פגמים- גוון של מייקאפ
3. מעניק הגנה מהשמש - SPF30


CC קרם מכיל, בנוסף ללחות, גוון והגנה מהשמש, גם פפטיד חדשני שהינו רכיב המסייע לפעילות אנטי אייג'ינג.

 

18. מה זה אומר דאודורנט אנטי פרספירנט?

תת-קבוצה של דאודורנטים המכילים רכיבים "נוגדי זיעה". המוצרים האנטי-פרספירנטים מכילים לרוב מלחי אלומיניום, היוצרים במגע עם הזיעה חומר דמוי ג'ל שחוסם את הצינורות של בלוטות הזיעה. 

 

19. למי מיועד דאודורנט ללא אלומיניום?

דאו-דור-F ללא אלומיניום אינו פוגע במנגנון ההזעה הטבעי של העור. למעשה, כל אחד יכול להשתמש בו, בפרט מי שסובל מרגישות לאלומיניום או למתכות אחרות.

20. מה המשמעות של הצבעים בכל אחת מהסדרות?

הסדרה הכחולה - מוצרים לטיפול בעור מעורב-שמן.
הסדרה הוורודה - מוצרי אנטי אייג'ינג.
הסדרה הירוקה – טיפוח הפנים והגוף.
הסדרה הכתומה – מוצרי הגנה מהשמש.
הסדרה האפורה – סדרה לגבר.

21. האם הסרום נגד פיגמנטציה מטפל בכל סוגי הכתמים על העור?

סרום טיפולי לפיגמנטציה (להבהרת כתמי עור) של דוקטור עור, מסייע בהבהרה ובטשטוש של כתמי עור מחשיפה לשמש, גיל, שינויים הורמונליים ועוד.
 

22. האם המוצרים של דוקטור עור נוסו על בעלי חיים?

כל מוצרי דוקטור עור לא נוסו על בעלי חיים.
עפ"י חוק, החל מתאריך 1.1.14, חל איסור על שיווק של תמרוק שבתהליך ייצורו נערך ניסוי בבעלי חיים לאחר תאריך 30.12.12.

 

הזמנות באתר

1. כמה זמן לוקח לטפל בהזמנה?

הזמנות שהתקבלו עד לשעה 12:00  ביום עסקים, יטופלו באותו יום עסקים. הזמנות שהתקבלו אחרי השעה 12:00  יטופלו ביום העסקים העוקב. הזמנות שהתקבלו בסופי שבוע או ערבי חג או חג יבוצעו ביום העסקים העוקב.

2. לאן אפשר לשלוח את המוצרים? האם ניתן להזמין משלוח לחו"ל?

בשלב זה המשלוחים מתבצעים בתחומי מדינת ישראל, בכפוף לנגישות סבירה ובטוחה למקום היעד של המשלוח. יתכן כי זמן האספקה והתנאים ישתנו בהתאם ליעד המבוקש. 

3. באיזה אמצעי ניתן לשלם?

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ו/או באמצעות חשבון Pay-Pal. תשומת לב המשתמש מופנית לפרק המכירה בתנאי השימוש של האתר.

משלוחים

1. תוך כמה זמן מרגע ההזמנה המשלוח יגיע?

באופן עקרוני, המשלוח צפוי להגיע תוך 5-7 ימי עסקים מרגע השלמת ההזמנה (כלומר האישור מחברת כרטיסי האשראי על קבלת התשלום), למעט ישובים שונים, להלן לינק לרשימת הישובים וזמני החלוקה: רשימת ישובים וזמני חלוקה

2. איך המשלוח מגיע?

המשלוח מגיע אליכם עם שליח עד לכתובת שציינת במערכת בעת ההרשמה לאתר או בהזמנה. חשוב להשאיר פרטי קשר עדכניים בעת ההזמנה, כולל מספר טלפון נייד בו תהיו זמינים, על מנת שהשליח יוכל לתאם איתכם את מועד ההגעה.

3. במשלוח שהגיע חסרים פריטים או שאינו מתאים להזמנה - מה אפשר לעשות?

בכל מקרה של תקלה במשלוח או חוסר שביעות רצון, אנא צרו איתנו קשר במוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-9373200 בשעות פעילות המוקד ימים א'-ה' בין השעה 09:00-14:00  ו/או במייל
support@dr-or.co.il ונציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לסייע בפתרון הבעיה.

4. מה עלות המשלוח באתר?

למרבית האזורים, דמי המשלוח באתר עומדים על 25 ₪. אנא וודאו את עלות המשלוח, המצוינת בתנאי ההזמנה, בכל רכישה. אם בהזמנה מסוימת המחיר יהיה אחר (לדוגמה מבצע שמוזיל את המשלוח) – הדבר יצוין באתר. רכישה באתר בסכום של מעל 180 ₪ מזכה אותך במשלוח חינם עם שליח עד הבית.

5. עד מתי ניתן להחזיר מוצר?

אנחנו מקפידים למלא אחר הוראות חוק הגנת הצרכן, ובהתאם ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר או מסמך הגילוי (שבאופן הרגיל ישלח אליכם בדואר אלקטרוני מיד עם השלמת ההזמנה), לפי המאוחר מביניהם. כלומר, ניתן להחזיר את המוצר עד 14 ימים מיום קבלתו. ככלל יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית.

6. איך מחזירים מוצר?

ביטול העסקה יתאפשר באמצעות הודעה שתימסר לד"ר עור שיווק והפצה בע"מ. ההודעה יכול שתימסר בעל פה, בטלפון שמספרו 03-9373200,
בכתב בדואר רשום לכתובת רח' בית הראשונים  12, פארק תעשיות עמק חפר  או לכתובת הדוא"ל  support@dr-or.co.il   
או דרך האתר בכתובת https://www.dr-or.co.il/pages/contact  בעמוד "האיזור האישי" תחת לשונית "ביטול עסקה".
כדי שנוכל לטפל בהודעת הביטול במהירות, יש לציין בהודעה את שם הצרכן, מספר הטלפון המלא, מספר חשבונית העסקה וסיבת הביטול.
בהודעה בעל פה יש לצרף את היוזר (שם המשתמש) שלכם באתר (דוא"ל).        

הרשמה לאתר

1. מדוע חשוב להירשם לאתר לצורך ביצוע הזמנה?

ההרשמה לאתר מאפשרת הצטרפות למועדון הלקוחות וקבלת מידע חשוב כמו פירוט הזמנות וכמות נקודות.

2. כיצד ניתן להחליף את הפרטים האישיים?

ניתן לערוך את הפרטים האישיים ע"י כניסה ל- "איזור האישי שלך".

פרטיות וגלישה בטוחה

1. האם הקנייה באתר מאובטחת?

מערכת האתר מאובטחת בתקן SSL כנהוג באתרי מסחר אלקטרוניים. מובהר כי פרטי כרטיסי האשראי אינם נאגרים במערכת.

2. האם המידע האישי שלי נשמר באתר?

הפרטים נשמרים במאגרי המידע של ניאופרם (כמפורט בהרחבה בתנאי השימוש) בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981.

3. האם נעשה שימוש בקוקיז (cookies) באתר?

כן. באתר נעשה בקוקיז כדי לשפר את חווית הגלישה של המשתמשים. השימוש בקוקיז מאפשר לאתר לספק שירות מהיר ויעיל וכן איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר. הוא יחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל פעם בעתיד.

מועדון לקוחות

1. האם אני חייב להצטרף למועדון הלקוחות כשאני רוכש באתר?

כן. אנחנו רוצים להיות בקשר עם הלקוחות שלנו ולהציע להם את כל ההטבות. לשם כך אנחנו מבקשים את הרשמתכם כחברים במועדון הלקוחות שלנו - ללא עלות - כתנאי לרכישה באתר.

2. מה מקנה החברות במועדון?

ההטבות כיום כוללות:

  • הטבת הצטרפות לרכישה השנייה באתר בגובה 25 ₪.
  • הטבת יום הולדת בגובה 50 ₪.
  • צבירת נקודות בכל קניה.
  • מבצעים מיוחדים.

תנאי מימוש ההטבות והנקודות מפורטים בתנאי השימוש, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את ההטבות הנ"ל בכל עת.